نوین یابان

مجله سرگرمی,مطالب جالب روز دنیا,سایت سرگرمی,مطالب جدید روز

منو اجتماعی

الگوی بازاریابی از خرید و فروش- قسمت اول

برگزیده

 

در طی دو دهه اخیر الگوی بازاریابی از خرید و فروش معامله­ای به روش­های بازاریابی که برروی ساختن و نگهداشتن ارتباط با مشتری تمرکز دارد، تغییر یافته است ]2[. همزمان با این تغییر الگو، مدیریت ارتباط با مشتری محبوبیت گسترده­ای در بسیاری از زمینه­های صنعتی و رشته­های مختلف بدست آورده است]3 [.

ماهیت این مدیریت در شرایط ایده­آل برای یک سازمان شامل توانایی ارتباط برقرار کردن مستمر با مشتریان بر اساس شیوه­ای انفرادی می­باشد]4[. بر این اساس، بیشتر سازمان­ها از طریق کانال­های مختلف با مشتریان ارتباط برقرار می­کنند. کانال­هایی مانند اینترنت، روش­های رودررو و از طریق مراکز تلفنی]5[. با این حال، با وجود تعداد رو به رشد کانال­های ارتباطی، بدست آوردن توجه و زمان مشتریان به چالش بزرگی تبدیل شده است. به این دلیل، مشکل سازمان­ها برای پیدا کردن رسانه مناسب و راهکارهای مطلوب برای ارتباط برقرار کردن با مشتریانشان افزایش یافته است. برای غلبه بر این چالش­ها، رسانه موبایل در محیط­های چندکاناله به بهبود استانداردهای ارتباطی با مشتریان کمک کرده و حضور رو به رشدی داشته است]5[.

در مدیریت ارتباط با مشتری، رسانه موبایل اساسا همان عملکردی را ایفا می­کند که هر کانال دیگری دارد. به صورت اساسی، سازمان می­تواند با مشتریان از طریق رسانه موبایل ارتباط برقرار کند و به آنها امکان دسترسی به همان خدماتی را عرضه کند که شرکت می­تواند از طریق تماس حضوری فراهم کند]6[. با این حال، کانال­های ارتباطی مختلف دارای خصوصیات متمایز هستند که به صورت عمده­ای تعیین کننده فعالیت­هایی می­باشند که می­توانند از طریق یک کانال مشخص خدمت­رسانی کنند. به عنوان مثال، رسانه موبایل امکان دسترسی به یک فرد را به صورت مجازی در هر زمان و هر مکان فراهم می­کند، در صورتیکه کانال­های دیگر در این زمینه محدود هستند]7[. بنابراین بعضی از کانال­ها مناسب­تر هستند و یا بیشتر می­توانند در بعضی از ارتباط­های خاص مورد استفاده قرار گیرند.

مقاله دیگر :   تشک خوشخواب

toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall
toshakroyall