نوین یابان

مجله سرگرمی,مطالب جالب روز دنیا,سایت سرگرمی,مطالب جدید روز

منو اجتماعی

ارتباطات مدیریت روابط مشتری mCRM

برگزیده

2-2-2- ارتباطات mCRM

 

هدف این تحقیق درک ما از ارتباطات مدیریت روابط مشتری از طریق موبایل می­باشد. بنابراین پرسش اصلی تحقیق این است: “چگونه سازمان­ها از طریق رسانه موبایل در مدیریت ارتباط با مشتری، ارتباط برقرار می­کنند؟” این موضوع با پاسخ دادن به 4 سوال تحقیق اختصاصی­تر در مورد جنبه­های مختلف این پدیده بررسی شده است]18[:

1) چگونه mCRM مفهوم­سازی می­شود؟

2) چالش­ها و مسائل زیربنایی ارتباطات mCRM کدامند؟

3) مراحل ایجاد یک منبع اطلاعاتی مشتریان mCRM کدامند؟

4) چه نوع نقشی رسانه موبایل در ارتباطات CRM چند کاناله ایفا می­کند؟

 

  • مفهوم سازی mCRM:

این تحقیق سعی در ارائه یک تعریف شامل ماهیت واقعی mCRM دارد. بر این اساس، مفهوم­سازی زیر در مورد مدیریت روابط مشتری از طریق موبایل پیشنهاد می­شود: “این مدیریت شامل ارتباطی است که چه یک طرفه و چه متقابل، در ارتباط با فروش، بازاریابی و فعالیت­های خدمات مشتری از طریق رسانه موبایل به منظور ایجاد و حفظ رابطه مشتری بین یک شرکت و مشتریانش صورت می­گیرد]18[.” لازم به ذکراست که محققان این تعریف را از فناوری­های زیربنایی رسانه موبایل به دلیل جلوگیری از خطر تغییرات فناوری جدا نموده­اند. بنابراین، این تعریف بر روی نقش حیاتی ارتباطات درون همکاری متقابل از طریق رسانه موبایل در CRM تاکید می­ورزد]40[.

بر این اساس، اینطور فرض می­شود که مفهوم mCRM شامل خصوصیات زیر می­باشد: ارتباط می­تواند از طریق سازمان و یا مشتری آغاز شود(مانند پیغام کوتاه متنی و یا خدمات پیغام چندرسانه­ای). در فرآیند آخر، حداقل یکی از طرف­های درگیر در ارتباط باید انسان باشد و به صورت طبیعی از طریق رسانه موبایل ارتباط برقرار کند]18[.

همچنین، بایستی برای مفهوم­سازی mCRM خصوصیات برجسته ارتباط از طریق رسانه موبایل در CRM نیز بیان شود. با وجودیکه تعداد زیادی پژوهش قبلی که خصوصیات رسانه موبایل را بررسی کرده­اند وجود دارد]41[، آن­ها بیشتر متمایل هستند تا فقط چند تا از ویژگی­های مخصوص را تحلیل نمایند. در این تحقیق تعداد بیشتری از این خصوصیات که برای ارتباط از طریق رسانه موبایل درون مدیریت روابط مشتری ضروری است، بیان می­شود. این خصوصیات عبارتند از: انعطاف­پذیری ارتباط]41[، نیاز به مجوز]42[، مقرون به صرفه]43[، قابلیت ردیابی]44[، شخصی­سازی]34[، آشنا بودن]43[، راحتی]43[، همکاری متقابل]44[ و ارتباط موثر]41[. بر اساس این خصوصیات، رسانه موبایل به عنوان نمونه­ای استثنایی برای بعضی از انواع خاص ارتباطی شناخته می­شود. این خصوصیات از اهمیت زیادی برای یک سازمان برخوردار هستند هنگامی که آن سازمان از رسانه موبایل به عنوان وسیله­ای برای ارتباط با مشتریان استفاده کند. در نتیجه، ضروری است که سازمان­ها وجود این خصوصیات را اعلام کنند و سعی در استفاده از آن­ها نمایند.

 

  • چالش­ها و مسائل زیر بنایی ارتباطات mCRM ]45[:

 

در این قسمت مسائل و چالش­های زیربنایی که یک شرکت در هنگام حرکت به سوی استفاده از موبایل با آنها روبرو می­شود، بیان می­گردد. این مسائل تقریبا به گروه­های درونی(درون­زاد)، بیرونی(بیرون­زاد) و مسائل اختصاصی mCRM تقسیم­بندی می­شود(شکل 2-3).

دو گروه چالش­های درونی هستند که بر مسائل اختصاصی mCRM تاثیر می­گذارند. چالش اول، از سیستم CRM سازمان نشات می­گیرد. به منظور اینکه رسانه موبایل به عنوان یک کانال ارتباطی اضافی و قسمتی از فعالیت­های CRM سازمان­ها شناخته شود، لازم است که راه­حل mCRM را وارد سیستم CRM سازمان کنیم. ادغام سیستمی از آن نظر مهم است که مدیریت پیوسته تعامل میان کانال­های مختلف مانند اینترنت، ارتباط حضوری و رسانه موبایل را تضمین می­کند. چالش دوم، از پایگاه­ داده مشتری پدید می­آید. پایگاه داده مشتری پیشنیاز هر تعاملی از طریق رسانه موبایل است. هر سازمان به منظور برقراری ارتباط با مشتریان، باید  پایگاه داده مشتری شامل حداقل شماره تلفن همراه مشتریان را داشته باشد.

دو گروه چالش­های بیرونی هستند که بر مسائل اختصاصی mCRM تاثیر می­گذارند. چالش اول، محدودیت­های نظارتی مهمترین عامل مشکل­­ساز است زیرا که ارتباطات هوشمند شامل استفاده از اطلاعات خصوصی مشتریان می­باشد. چالش دوم، یک عامل سودمند در mCRM زیرساخت­های موبایل می­باشد. اساسا زیرساخت­های موبایل شامل شبکه­های موبایلی و دستگاه­های موبایلی مورد استفاده می­باشد. در حالیکه پیشرفت­های شبکه­ها و دستگاه­های موبایل موقعیت­های مختلفی را برای ارتباط از طریق موبایل در CRM ایجاد می­کنند، آن­ها همچنین فعالیت­های mCRM را بسیار چالش انگیز می­کنند زیرا که تنوع فناوری رو به افزایش است. بر این اساس، ارتباط از طریق رسانه موبایل(به استثنای ارتباط از طریق پیغام متنی) در حال پیچیده­ترشدن می­باشد زیرا که محتوی باید برای مجموعه­ای از دستگاه­های مختلف بهینه­سازی شود.

همچنین در شکل 2-3 سطوح فناوری و بازاریابی وجود دارد. در سطح فناوری 5 مسئله قرار دارد که این مسائل حول موضوعات منبع­یابی و پیاده­سازی فناوری mCRM می­باشد.

اول، سازمان باید دارای سرور mCRM باشد که قادر به ارسال، دریافت و ذخیره­سازی تعداد قابل ملاحظه­ای پیغام متنی و چندرسانه­ای است.

دوم، سازمان باید تصمیم بگیرد که چگونه شماره­ای پیدا کند که پیغام­های متنی را از گوشی­های همراه به سرور mCRM هدایت کند. سازمان می­تواند شماره­ها را از طریق سازمان ناظر ارتباطات(مانند مخابرات) درخواست کند و یا از ارائه­دهندگان خدمات موبایلی اجاره نماید.

مقاله دیگر :   طراحی اپلیکیشن ios و اندروید

مسئله سوم، به تعداد کل اپراتورهای خدماتی لازم برای ارتباط با مشتریان مورد نظر     می­پردازد. اپراتورهای خدمات اصلی، سیستمی برای ارتباط با شبکه پیغام ­رسانی ارائه می­کنند. این خدمات معمولا به عنوان یک واسطه پیغام ­رسانی نامیده می­شود که ارسال و دریافت پیغام­های متنی و چند رسانه­ای مابین دستگاه­های موبایل و سیستم­های اطلاعاتی سازمان­ها را فراهم می­آورد.

چهارم، ضروری است که شرکت یک Campaign logic(منطق فعالیتی) داشته باشد. منطق فعالیتی به جزئیاتی اشاره می­کند که مشتریان باید ارائه دهند و حداقل شامل طرحی برای یک کلمه کلیدی در آغاز پیغام فرستاده شده توسط مشتری و محتوی پیغام پاسخ داده شده به آن مشتری می­باشد. بدون چنین منطقی، شرکت نمی­تواند با مشتریان خود از طریق رسانه موبایل ارتباط برقرار کند.

مسئله پنجم، هزینه دریافت شده از پیغام­های ارسالی مشتریان به شماره موبایل خدماتی می­باشد. اساسا سه راه­حل برای تعیین قیمت هر پیغام وجود دارد. راه اول، قیمت معمولی پیغام متنی کوتاه است که بر اساس لیست قیمت­های اپراتور مورد نظر دریافت می­شود. راه­ حل دوم، یک پیغام متنی رایگان است و آخرین راه حل یک پیغام متنی با نرخ اضافی است، یعنی هزینه دریافت شده از مشتری بر اساس یک لیست قیمت نرخ اضافی تهیه شده توسط اپراتور مورد نظرتعیین شود.

وقتی که فناوری مورد استفاده قرار گرفت، لازم است که سازمان شیوه بازاریابی خود را برای شروع mCRM مشخص کند. بر این اساس، سازمان باید مشتری طرف حساب خود را شناسایی نماید، اهداف ارتباط را مشخص، پیغام را طراحی و کانال مناسب برای جلب نظر مشتریان را تعیین کند. سپس در نظر گرفتن مدیریت دسترسی­ است. در واقع ارتباط از طریق رسانه موبایل از نظر اخلاقی و قضایی با تمام شرایط وفق داشته باشد.

بنابراین مدیریت دسترسی با لیست مشارکت­ها سروکار دارد. براین اساس، به مشتریانی پیغام ارسال خواهد شد که قبلا ثبت­نام کرده باشند و یا اجازه خود را از طریق دیگر اعلام کرده­اند.

 

شکل 2-3- چهارچوب تجربی برای شروع  mCRM ]45[

 

  • تاسیس پایگاه داده مشتری برای  mCRM ]46[:

 

در این قسمت مراحل ایجاد پایگاه داده مشتری برای اهداف mCRM توضیح داده می­شود. هدف سازمان جمع­آوری اطلاعات که شامل نه تنها شماره تلفن موبایل مشتریان، بلکه ترجیحات و اجازه مشتریان برای برقراری ارتباط از طریق رسانه موبایل است. براین اساس، پرسشنامه­ای طراحی شده است تا اطلاعات لازم را از مشتریان جمع­آوری کند. شکل 2-4 مراحل جمع­آوری اطلاعات را نشان می­دهد.

در مرحله اول، سازمان در مورد اینکه فعالیت­ها چگونه باید با استراتژی کلی شرکت ادغام شود تا مشتریان آینده را جذب نماید، تصمیم­گیری می­کند. به موازات آن، رسانه(کانال ارتباطی) مورد نظر را انتخاب می­کند. به دلیل اینکه ارتباط از طریق رسانه موبایل باید با مجوز همراه باشد، سازمان نمی­تواند از رسانه موبایل در این مرحله استفاده کند. بنابراین شرکت باید از کانال­های ارتباطی مکمل مانند اینترنت، بازاریابی مستقیم و یا تلویزیون استفاده نماید.

در مرحله دوم، سازمان برای کسب پاسخ مطلوب از فعالیت­ها، باید برروی پیغامی که در رسانه و یا رسانه­های مورد نظر چاپ شود، تمرکز نماید. به منظور انگیزه بخشیدن به مشتریان مورد نظر برای شروع ارتباط از طریق رسانه موبایل، شرکت می­تواند جایزه در نظر بگیرد.

در مرحله سوم، مشتریان به جمع­آوری داده پاسخ داده­اند و جزئیاتشان را توسط پیغام کوتاه ارسال کرده­اند. در این حالت، پیغام بازاریابی به نظر می­رسد که احساسات مثبتی را برانگیزد.

در مرحله چهارم، داده­های ارسال شده در قالب پیغام کوتاه در سرور ذخیره می­شود تا بعد این داده­ها به اطلاعات مشتریان برای سازمان تبدیل شود. سازمان با پشتیبانی سرور بازاریابی موبایل می­تواند بر اطلاعات مشتریان نظارت کند و این کار توسط مثلاً واسطه وب انجام     می­گیرد و در نتیجه از این اطلاعات می­تواند برای اهداف mCRM استفاده نماید.

 

https://cse.google.bs/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.bt/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.bt/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.by/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.by/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.ca/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.ca/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.ca/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cat/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cc/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cc/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cd/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cd/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cd/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cf/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cf/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cf/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cg/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cg/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cg/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.ch/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.ch/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.ch/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.ci/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.ci/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.ci/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cl/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cl/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cl/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cm/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cm/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cm/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cn/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cn/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.ao/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.bw/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.bw/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.bw/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.ck/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.ck/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.ck/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.cr/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.id/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.id/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.in/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.in/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.jp/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.jp/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.nz/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.nz/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.th/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.th/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.th/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.uk/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.co.uk/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.com.ar/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.com.au/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.com.br/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.com.br/url?source=web&rct=j&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.com.hk/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.com.hk/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.com.my/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.com.my/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.com.sg/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.com.tw/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.com.vn/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.cz/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.de/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.de/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.dk/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.es/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.fi/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.fr/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.gr/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.gr/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.hu/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.nl/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.no/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.pl/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.pt/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.ro/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.ru/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://cse.google.se/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.at/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.be/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.ca/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.ch/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.co.id/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.co.il/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.co.in/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.co.jp/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.co.nz/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.co.th/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.co.th/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.co.uk/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.com.au/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.com.br/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.com.hk/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.com.mx/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.com.my/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.com.my/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.com.sg/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.com.tr/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.com.tw/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.com.ua/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.com.vn/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.com/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.cz/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.cz/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.de/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.dk/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.es/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.fi/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.fr/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.gr/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.gr/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.it/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.nl/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.pl/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.pt/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.ro/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://images.google.ru/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/
https://ipv4.google.com/url?q=https%3A%2F%2Ftoshakroyall.com/