نوین یابان

مجله سرگرمی,مطالب جالب روز دنیا,سایت سرگرمی,مطالب جدید روز

منو اجتماعی

۱۳ نوع جراحی زیبایی غیرمعمول که بزودی رایج خواهند شد

مطالب عمومی سری اول

امروزه اصلاح شکل ظاهری از راه جراحی به یه موضوع عادی و قبول شده تبدیل شده که این وسط جراحی موسوم به جراحی پلاستیک (جراحی زیبایی) بیشتری محبوبیت رو داشته.
رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی)، ماموپلاستی و لیپوساکشن روشای پراستفاده در جراحی زیبایی هستن که طرفداران بسیاری دارن. اما جراحان زیبایی همیشه روشای جدیدی واسه جراحی رو در نقاط دیگری از بدن به مشتریان خود پیشنهاد میدن که کمتر شناخته شده هستن و هنوز رواج روشای دیگه رو ندارن. در ادامه این مطلب شما رو با جراحیای زیبایی خاصی که غیرمعمول بوده اما بزودی بیشتر از قبل روش زوم شده و عادی می شن می پردازیم.

۱۳- کاشت موی بدن

کاشت مو نه فقط روی سر و صورت بلکه در همه نقاط بدن قابل انجامه. مثلا می تونین مقدار موهای ناحیه سینه و شکم رو با به کار گیری این روش بالا برد تا ظاهر مردونه تری به بدن فرد بده. اینجوری مردانی که دچار کمبود مو در ناحیه صورت خود هستن هم می تونن با مراجعه با جراحان زیبایی یه ریش بسیار جذاب داشته باشن.

۱۲- کاشت عضله

اگه نمی خواین وقت خود رو در باشگاه به ساختن عضلات و عرق ریختن بگذرونین اما شدیداً دوست داره که عضلانی به نظر برسین یه روش جراحی زیبایی واسه این کار هم هست.
البته این روش هیچ وقت باعث افزایش قدرت شما نمی شه اما ظاهر شما رو عضلانی نشون میده.

۱۱- جابجایی بافت چربی بدن

جراحان زیبایی می تونن چربیای بدن شخص رو از یه نقطه از بدن اون به نقطه ای دیگه منتقل کنن و دیگه احتیاجی به ایمپلنتای سیلیکونی نیس.
در واقع در این روش بافت مایع شده چربی از یه نقطه از بدن گرفته شده و در قسمت دیگری از بدن که به بافت چربی بیشتری نیاز داره تزریق می شه.
مثلا از چربی پشت زانو افراد لاغراندام که در همه ادما از یه بافت چربی تشکیل شده گرفته شده و به نقاطی مانند باسن تزریق می شه.

۱۰- ایجاد چال گونه

امروزه رویای کسایی که دوست دارن چاله های گونه زیبایی داشته باشن هم به حقیقت پیوسته س. البته باید بدونین که این جراحی همیشگی بوده و به عبارت ساده برگشت پذیر نیس.

۹- تغییر خطوط کف دست

واسه کسایی که به طالع بینی و مشخص شدن سرنوشت ادما از راه خطوط کف دست باور دارن، هم جراحان زیبایی یه روش خاص پیشنهاد می کنن که به طور کامل نظم این خطوط رو تغییر میده. در واقع این تغییرات طبق خواسته افراد روی کف دست اونا ایجاد می شه.

۸- بزرگ کردن ماهیچه پشت ساق پا

این روزا داشتن ماهیچه ساق پای پهن هم عادی شده و اینجوری جراحان زیبایی با به کار گیری بافتای سیلیکونی خاص ساق پاهای شما رو اگه یه اندازه نبوده یا از نظر شما زیادتر از اندازه باریک باشن به حد دلخواهتون می رسونن.

۷- ناف

انگار هر چقدر هم که ظاهر یه شخص بی اشکال باشه باز دلایلی واسه رفتن زیر تیغ جراحان پلاستیک هست.

مقاله دیگر :   ۴ ضرر قند و شکر برای بدن انسان که بیشتر ما از آن ها غافل هستیم
یکی از این جراحیای زیبایی، جراحی تغییر شکل نافه.

۶- سینهای یه روزه

در این روش جراحی زیبایی موزیانه مقداری محلول نمکی مخصوص به سینه ها تزریق شده و حجم اونا زیاد کرده می شه و فقط دو روز بعد همه چیز به حالت اولیه خود برمیگرده.

۵- کوتاه کردن انگشتان پا

زنان به حاضر زیبایی حاضرن هر کاری بکنن و استخون بیرون زده در ناحیه انگشتان، رگای واریسی پا و یدگر نشانای ناخوشایندی که پس از حضور تو یه مراسم عروسی خودنمایی می کنن از اون چیزایی هستن که زنان اصلاً تحمل اونا رو ندارن. جراحان زیبایی واسه این مشکل هم چاره اندیشی کرده و کف کفشی تولید کردن که واسه همیشه همراه شما میشه. در این جراحی در واقع از چربی بدن فرد گرفته شده و به کف پای اون تزریق می شه تا حساسیت اون زیاد شه.
هم اینکه با تزریق کردن بوتاکس به پاشنه هم میشه کاری کرد که زنان بدون این که احساس درد داشته باشن ساعتا کفش پاشنه بلند بپوشن. علاوه بر این، به خاطر این که انگشتان  هنگام پوشیدن کفشای نوک باز ظاهر بی نقصی داشته باشن روش جراحی زیبایی کوتاه کردن انگشتا هم هست.

۴- تغییر رنگ چشم

به کار گیری لنز تنها راه تغییر دادن رنگ چشم نیس.
جراح زیبایی می تونه با کار گذاشتن یه عضو مصنوعی سیلیکونی در عنبیه چشم از راه ایجاد برشی کوچیک در قرنیه، رنگ چشم شما رو عوض کنه.
شما می تونین هر رنگی رو انتخاب کنین. علاوه بر این می تونین این کار رو بارها و با رنگای جور واجور انجام بدین.

۳- لیفت کردن لب بالا

بعضی از زنان لبای سلبریتیای مشهور رو دوست داشته و میخوان لبانی مانند اونا داشته باشن. واسه داشتن شباهت با این سلبریتیا میشه با کم شدن فاصله بین لب بالا و بینی به نتیجه دلخواه رسید.

۲- کاشت مو در ناحیه ابرو و مژه

اکستنشن مژه و خط ابرو روزانه کاری خسته کننده س که وقت خیلی از خانوما میگیره اما یه راه دردناک دیگه هم واسه این کار هست.
میشه با برداشتن مو از ناحیه پشت سر، اونا رو به ابرو و مژها پیوند زده و دیگه از دست آرایش طولانی و خسته کننده هر روزه خلاص شد.

۱- جراحی زیبایی صدا

واسه پایین آوردن تُن صدا، جراحان زیبایی با بریدن بخش کوچیکی از بافت حلق یا تزریق بوتاکس در تارهای صوتی شما رو به صدای مطلوبتان می رسونن. واسه بالا بردن تُن صدا، یه ایمپلنت بین عضلات حلق قرار داده شده و یا با به کار گیری لیزر  تارهای صوتی کوتاه می شن.