نوین یابان

مجله سرگرمی,مطالب جالب روز دنیا,سایت سرگرمی,مطالب جدید روز

منو اجتماعی

از کجا بفهمیم کاشت مو موفقیت‌آمیز بوده است؟

ترفند های زندگی

برای تشخیص موفقیت‌آمیز بودن کاشت مو باید به فاکتور‌های مختلفی توجه داشت. ازعدم عفونت گرفته تا فاکتور‌های مختلف دیگر. در هر حوزه پزشکی، فرد متخصص با انجام درست عمل خود می‌تواند عوارض را به حداقل برساند. قطعا مزایا نیز به همان اندازه افزایش خواهند یافت. کاشت مو امروزه به یکی از رایج‌ترین خدمات زیبایی با هدف افزایش جذابیت تبدیل شده است. به طوری که برخورداری از پوست سر کم مو، افراد را دچار افت اعتماد به نفس می‌کند. برای افرادی که می‌پرسند، از کجا بفهمیم کاشت مو موفقیت‌آمیز بوده است؟ توضیحات کاملی در این مطلب داریم. پس تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

بهترین ملاک‌ها برای تشخیص موفقیت‌آمیز بودن کاشت مو کدامند؟

اگر برای شما نیز سوال است که چطور می‌توان به موفقیت‌آمیز بودن کاشت مو پی برد، بدانید که ملاک‌های تشخیص میزان موفق بودن کاشت مو شامل موارد زیرند:

  • نداشتن عفونت: اولین فاکتوری که در این باره باید بررسی کنید، عدم بروز عفونت در محل زخم است. درصورتی که به درستی از این ناحیه نگهداری کنید، عفونتی ایجاد نخواهد شد. گاهی اوقات ورود عوامل مختلف مانند گرد و خاک و… سبب می‌شوند که جای زخم و پینه دچار عفونت شود.
  • کاهش میزان خارش: در هر عمل جراحی ممکن است افراد متحمل خارش شوند. این اتفاق در ابتدای مقطع زمان بعد از عمل بسیار فرد را متوجه خود می‌کند. با این حال درصورتی که روند بهبودی به خوبی پیش برود، خارش در افراد کمتر و کمتر خواهد شد.
  • بهبود جای زخم: مگر برای بهبود جای زخم می‌توان علامتی واضح‌تر از این مورد را مثال زد؟ وقتی جای زخمی بهبود یابد، قطعا می‌توان ادعا کرد که عمل موفقیت‌آمیز بوده است. بنابراین درصورتی که شاهد برطرف شدن زخم‌ها و پینه‌ها روی سر خودتان بودید، بدانید که روند بهبودی به خوبی انجام شده و کاشت مو موفقیت‌آمیز انجام شده است.
  • رشد قابل قبول موها: بعد از این کار موها بلافاصله رشد نمی‌کنند. حتی یک دوره نقاهت و ریزش نیز در مو‌ها بروز می‌کند. با این حال بعد از ۶ یا ۷ ماه ممکن است که ببینید موها به خوبی رشد کرده‌اند و بخش زیادی از سر شما را پوشش می‌دهند. اگر شاهد چنین موردی بودید، کاشت مو موفق بوده است.
  • تراکم بالای موها: بعد از یکسال باید به تراکم موهای خود دقت کنید. درصورتی که شاهد تراکم بالایی از مو روی پوست سر خود بودید، بدانید که کاشت مو موفقیت‌آمیز بوده است. حداکثر تراکم کاشت مو به طور معمول 4500 گرافت است.
مقاله دیگر :   مزایا و نکات بیمه تکمیلی انفرادی

منبع مطلب:  https://hillbilly.ir/is-hair-transplant-permanent-does-transplanted-hair-fall-out