نوین یابان

مجله سرگرمی,مطالب جالب روز دنیا,سایت سرگرمی,مطالب جدید روز

منو اجتماعی

مد دیجیتال افزایش می یابد: شما اکنون یک طراح مد هستید – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

عمومی

مد دیجیتال: ظهور آنلاین ساکنان metaverse در حال تبدیل شدن به یک کارت بزرگ است. مد نسل بعدی یک جهش کوانتومی رو به جلو است.

آنچه را که به طور سنتی معتقد بودید مد را فراموش کنید . اکنون خانه‌های مدی فقط دیجیتالی وجود دارد که آماده پاسخگویی به خواسته‌ها و خواسته‌های مددهایی هستند که می‌خواهند از زندگی خود در Web3 اسپری کنند.

 

‘The Fabricant’ را وارد کنید. این یک خانه مد دیجیتال است که مدی که ما می شناسیم. نه تنها ایده آنها از مد آوانگارد و از نظر آینده عجیب و غریب است، بلکه مانند Web3 در حال شکستن اشکال سنتی هستند. اکنون هر کسی می تواند در صنعت مد شرکت کند. آیا می توانید یک طراح مد نظر داشته باشید؟ انجام دهید. می‌توانید لباس‌های دیجیتال دیجیتال به‌فرد خود را برای پوشیدن، جمع‌آوری و جمع‌آوری در Metaverse به عنوان NFT ایجاد کنید.

این یک سرمایه گذاری تحت کنترل صنعت نیست. این مد غیر قابل ارائه است.

مد دیجیتال وارد Metaverse می شود

Michaela Larosse رئیس محتوا و استراتژی در خانه مد دیجیتال است. او می گوید که بی دلیل نیست که ایده مد دیجیتال را زیر سوال ببریم. “این یک مفهوم کاملاً کاملاً چالش برانگیز است که سر خود را درگیر کنید. مد در مورد کاوش هویت است. این در مورد نیاز خود است. >

دنیای مجازی و لباس‌های مجازی برای دهه‌ها در بازی‌های ویدیویی وجود داشته است. گروه‌ها صحبت می‌کنند، حرکت آزادانه می‌سازند، طراحی می‌کنند، می‌خرند، و حتی لباسی برای شخصیت‌هایشان به دست می‌آورند.

این بازی‌ها با اقتصاد و آرزو درون بازی خود ارائه می‌شوند. یک نسل کامل وجود دارد که با داشتن لباس دیجیتال غریبه نیست. آنها همچنین می توانند اسلحه، جواهرات، حیوانات خانگی و سایر لوازم جانبی را در فضای مجازی مورد علاقه خود داشته باشند. این «پوشیدنی‌ها» همگی پیشینیان متاورس بودند. در مورد متاورس، چه کسی لباس درون آن را پوشاند؟ پاسخ کوتاه این است که شما این کار را انجام دهید.

مد دیجیتال و آواتارها

هدف مد دیجیتال این است که کاربران این امکان را دارند که زیبایی شناسی را برای آواتارهای خود انتخاب کنند. آنها می توانند آن را با عنوان لباس پوشیدنی به نمایش بگذارند یا آن را در واقعیت افزوده (AR) نمایش دهنده نشان دهند. پوشاک AR در حال حاضر در دست توسعه است. کاربران می توانند با استفاده از دوربین گوشی های هوشمند، لباس های AR را بر روی خود قرار دهند. اتاق های اتصال AR نیز به مطمئن تبدیل خواهند شد.

علاوه بر لباس‌های افزوده، لباس‌های دیجیتال می‌توانند به‌طور یکپارچه روی عکس‌های ثابت شوند. آنها آنقدر واقع بین هستند که لباس دیجیتال از یک لباس تشخیص یک تشخیص است. کاربرانی که مایل به خرید لباس های دیجیتال می پردازند و می توانند عکس های خود را ارسال کنند طراح شاهکار خود را در تصویر می دهد.

فرهنگ دیجیتال و فابریکانت

The Fabricant منحصراً به عنوان یک خانه مد فقط وجود دیجیتال وجود دارد. این شرکت لباس‌ها و همچنین تجربه‌های مد را تولید می‌کندکند که صرفاً غیر فیزیکی هستند. این شرکت در سال 2018 توسط کری مورفی، مدیر عامل، به همراه مدیر خلاق، امبر جائه اسلوتن شد.

کری از پس‌زمینه فیلم و جلوه‌های دیجیتال است. او می دانست که مد باید به عنوان یک صنعت دیجیتالی شود. هر صنعت خلاق دیگری، مانند موسیقی، فیلم و عکاسی، همگی فرهنگ های دیجیتالی تثبیت شده است. کری احساس کرد که مد نیز باید به آنجا برود. قبل از تشکیل شرکت، چند سال در تحقیق و توسعه اسپری شد.

مدیر خلاق امبر در موسسه آمستردام تحصیل کرد. او عاشق خلاقانه مد بود. اما او نمی‌خواست در شرکت صنعتی که جنبه‌های سمی زیادی داشت، از پایداری گرفته تا اخلاقیات و شرایط کارخانه.

شورش

امبر می‌گوید، «من با روش انجام کارها موافق نبودم، بنابراین معلمانم گفتم، «راه دیگری وجود دارد که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. شاید بتوانم بدون مدرکی فارغ التحصیل شوملباس ها. آیا امکان ساخت یک مجموعه دیجیتال وجود دارد؟ آنها به من نگاه کردند که من دیوانه هستم.”

مقاله دیگر :   طراحی سایت وردپرس برتر

اما او ادامه داد و اولین فرد در جهان شد که برای ارزیابی نهایی خود از مدرک مدال فارغ التحصیل و مجموعه ای فقط دیجیتالی داشت.

اصلاحات لازم است

پیشگام

این شرکت حضور خود را در خط مقدم صنعت مد دیجیتال حفظ کرده است. اکنون آنها یک بازیکن ارشد هستند و از پیدایش خود به سرعت در حال توسعه هستند، در زمانی که چیزی به نام مد دیجیتال وجود ندارد. با برندهای مد دنیای واقعی آنها از جمله Puma، Trs.Mnz، Buffalo London، Atari، Star Atlas، Iridescence، Soorty Denim و غیره همکاری کرده اند.

لاروس می گوید که کار آسانی نبوده است. بدیهی است که از روز اول وجود داشت، هیچ کس ما را جدی نگرفت. همه فقط گفتند: “این یک چیز نیست. چگونه ممکن است این یک چیز باشد؟ ممکن است مدد وجود نداشته باشد؟ احتمالاً نمی‌تواند وجود داشته باشد، زیرا لباس بپوشید.” بله، اما می‌توانید این کار را به صورت دیجیتالی انجام دهید.»

از طریق همکاری با برندها، مردم بیشتر به ایده مد دیجیتال عادت می کنند. “این ایده زندگی دیجیتالی را به عنوان بخشی از تجربه روزانه عادی برای مردم بسیار آشنا کرده است.

شما، طراح مد دیجیتال

فروش لباس‌های مد دیجیتال تنها هدف The Fabricant نیست. همچنین در مورد استفاده از صنایع سنتی است. چنین مشکلاتی مردم عادی را که آرزوی مشارکت در صنعتی را دارند که تقریباً کاملاً انحصاری است کنار گذاشته شده است.

استودیو Fabricant به کاربران اجازه می‌دهد NFT‌های ایجاد کننده ایجاد کنند. لاروس می گوید اکنون هر کسی می تواند یک طراح دیجیتال باشد. «کاربران می‌توانند یک برند ایجاد کنند، می‌توانند چیزهای خود را بفروشند، و می‌توانند زیبایی‌شناسی خود را ایجاد کنند و بخشی از اقتصاد مد جدید تبدیل شوند. این نکته تمام کاری است که ما با استودیوی فابریکانت انجام می دهیم. در فصل عرضه، ما لباس‌های فابریکانت، قطعاتی از Marques Almeida، قطعاتی از Dickies، و سپس سه قطعه از خالقان منفرد لباس‌های سه بعدی را عرضه می‌کنند. بومی هایمتاورس و برندهای وارد این فضا شدند.»

فرایند خلاق

Fabricant کاربران را به انتخاب مدل لباس خالی می کند. سپس می‌توان از میان انواع مختلف از پارچه‌های دیجیتال، که بیشتر از آنها در دنیای غیرممکن هستند، انتخاب می‌کنند.

 

«و برای ما، صرفاً به‌صورت دیجیتالی که ظاهر یک نمایش مد نظر به نظر می‌رسد، داده‌های ندارد. ما نیازی به داشتن آواتار نداریم، فقط در کت واک بالا و پایین می رویم. ما بسیار هر کاری که دوست داریم انجام دهیم. نمایش مد ما یک دریای دیجیتال غول پیکر بود و هر لباس در یک حباب قرار داشت. شما می توانید به حباب مراجعه کنید، در زمان واقعی با لباس هایی که داشته اید و واقعاً جزئیات را بررسی کنید. واقعا زیبا بود برای ما، این امکان هیجان انگیز یک نمایش مد دیجیتال است.”

همه دیجیتالی که در ایجاد یک قطعه مدی که در بازار ثانویه به عنوان NFT فروخته می شود شرکت کردند، حق امتیاز دریافت کردند. از شخصی که لباس را رها کرده تا شخصی که پارچه را ساخته است و حتی شخصی که همه آن را تراشیده است. آنها تقسیم مساوی از حق امتیاز را دریافت می کنند. این یک روش جدید برای تفکر در مورد مد است.

«ما فناوری لازم را داریم که بتوانیم کل ایده چیستی مد را تغییر دهیم. این یک موقعیت واقعا رادیکال است، اما ما در حال انجام آن هستیم.»

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/ethereum/