نوین یابان

مجله سرگرمی,مطالب جالب روز دنیا,سایت سرگرمی,مطالب جدید روز

منو اجتماعی

قبل از خرید املاک به این موارد حتما دقت کنید

عمومی

املاک

 

طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده ، در دو دهه گذشته، تعداد زوج های مجردی که با هم زندگی می کنند از 6 میلیون به 17 میلیون رسیده است. چه در حال اجاره آپارتمان باشند و چه خرید خانه، بسیاری از زوج ها تصمیم می گیرند بدون اینکه ازدواج کنند با هم زندگی کنند. اگر از ازدواج منصرف می شوید اما قصد خرید خانه با شریک زندگی خود را دارید، ابتدا باید چند فاکتور کلیدی را در نظر بگیرید.

یکی از بزرگ‌ترین عواملی که تعیین می‌کند یک خانه چقدر هزینه دارد، اندازه آن است، به‌ویژه محاسبه قیمت هر فوت مربع. در اینجا به تفکیک آنچه می توانید برای یک خانه جدید ساخته شده انتظار داشته باشید بر اساس اندازه خانه های محبوب پرداخت کنید. برای مرجع، اندازه متوسط یک خانه جدید و یک خانواده در سال 2021 بین 2000 تا 3000 فوت مربع بود.

بیشتر املاک و مستغلات در طول زمان افزایش می یابد. قدردانی یعنی ارزش خانه افزایش می یابد ، گاهی اوقات بدون اینکه شما کاری انجام دهید. هنگامی که یک خانه گران می شود، به طور خودکار دارایی شما را افزایش می دهد، که تفاوت بین ارزش خانه و اصل وام مسکن شماست.

یکی از بهترین منابع بالقوه سرنخ در اینجا صرفاً رانندگی در اطراف محله مورد نظر و مواظب خانه‌هایی است که برای فروش هستند، به زودی وارد بازار می‌شوند یا در خرابی نسبی هستند. هیچ چیز مانع شما نمی شود که رویکرد مستقیم ضربه زدن به در را امتحان کنید یا آدرس ملک را یادداشت کنید و به آن نگاه کنید تا ببینید مالک آن چه کسی است، سپس با مالک تماس بگیرید تا قرار ملاقاتی بگیرید.

اگرچه املاک اجاره ای باعث ایجاد درآمد غیرفعال برای صاحبان خانه می شود، اما به دور از سرمایه گذاری دستی نیست. وقتی خانه خود را اجاره می کنید، فقط به دیگران اجازه نمی دهید در آن زندگی کنند. شما همچنین مسئولیت نگهداری چندین ملک را بر عهده می گیرید. این بدان معنی است که با این موارد منفی برخورد کنید:

نسبت هزینه مسکن شما که به عنوان نسبت خانه به درآمد یا نسبت مسکن نیز شناخته می شود، شاخص مفیدی است برای اینکه ببینید چقدر می توانید برای یک خانه هزینه کنید. وام دهنده شما از آن در هنگام پذیره نویسی وام مسکن شما استفاده خواهد کرد . این راهنما بیان می‌کند که چیست، چگونه آن را محاسبه کنید و چه معنایی برای شما دارد.

ارزیابی خانه یک تخمین بی طرفانه از ارزش یک خانه است. ممکن است بشنوید که نماینده املاک یا وام دهنده شما به این تخمین به عنوان ارزش بازار منصفانه ملک اشاره می کند. وام دهندگان نیاز به ارزیابی دارند زیرا نمی توانند بیشتر از ارزش ملک وام دهند. ارزیابان خانه متخصصان دارای مجوز هستند که املاک و مستغلات را ارزیابی می کنند و ارزش یک ملک خاص را محاسبه می کنند. ارزیاب برای وام دهنده کار نمی کند و برای شما کار نمی کند.

 

اگر برای آن صبر داشته باشید، این شما را به سمت استخر بزرگتری از املاک و مستغلات باز می کند. استفاده

خرید آپارتمان 60 متری در تهران 

از فهرست‌های خارج از بازار نیز می‌تواند به شما کمک کند تا واسطه‌ها را کنار بگذارید و از پرداخت هزینه‌های غیر ضروری اجتناب کنید. سایت‌های آنلاینی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند فهرست‌های داخل و خارج از بازار را جستجو کنید.

مستاجران خشمگین به اتاق های شورا هجوم آوردند و یخچال هایی را که از قطعات یدکی و ماشین های لباسشویی جدا شده بود و بوی تخم مرغ های فاسد می داد توصیف کردند. آنها از حذف وعده های غذایی، چندین شغل و زندگی در وحشت دائمی از بی خانمان شدن، خوابیدن در ماشین خود و شستن فرزندان خود با بطری آب صحبت کردند.

سیاست های ایالات متحده به طور مداوم از مالکیت خانه به عنوان بستر رویای آمریکایی حمایت می کند. در گذشته، این همیشه به معافیت های مالیاتی قابل توجهی برای صاحبان خانه نسبت به اجاره کنندگان تبدیل شده است. بیایید به دو مزیت اصلی مالکیت خانه قبل از سال 2017 نگاه کنیم.

در این مقاله، پیش از پرداختن به برخی از قوانین مربوطه در این زمینه، به معنای مسکن فرصت‌های برابر و مسئولیت‌هایی که برای همه طرفین معامله ملکی ایجاد می‌کند، خواهیم پرداخت. سپس به این خواهیم پرداخت که اگر مشکوک به تبعیض هستید چه کاری باید انجام دهید. در نهایت، نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید سازمان‌هایی را شناسایی کنید که از فرصت‌های برابر مسکن حمایت می‌کنند.

فروش پروژه ستین 
مقاله دیگر :   بهترین تور شهر های تایلند در نوید گشت

قرارداد اجاره معمولاً در صورتی کوتاه مدت در نظر گرفته می شود که برای مدت شش ماه یا کمتر امضا شود. اجاره ماهانه یک نوع متداول اجاره کوتاه مدت است، اما اجاره های کوتاه مدت نیز می توانند اجاره های هفتگی یا هر دوره زمانی تصادفی باشد که هم موجر و هم مستاجر با آن موافقت می کنندهنگامی که مستاجرانی را به ساختمان خود دعوت می کنید که حقوق کاملی دارند، آنها اغلب اجاره ماه اول و آخر را به همراه یک وثیقه پرداخت می کنند. با برنامه بخش 8، مستاجر قبل از دریافت اولین پرداخت اجاره به خانه نقل مکان می کند. 7 همچنین ممکن است مجبور شوید قبل از دریافت آن پرداخت اولیه اجاره، مدتی صبر کنید زیرا PHA محلی شما کارهای اداری را پردازش می کند و بازرسی ملک شما را تکمیل می کند

با داشتن بازرسی خانه و گزارش مهندس سازه، شما در موقعیت خوبی برای مذاکره با فروشنده هستید. به یاد داشته باشید، اگر بازرسی شما مشکلاتی را نشان داد، فروشنده باید این مشکلات را در آینده فاش کند. اگر فروشنده نتواند یا نخواهد تعمیرات را برای شما انجام دهد، باید خانه را همانطور که هست ارائه دهد ، که باله های خانه و سایر سرمایه گذارانی را که به دنبال تخفیف عمیق هستند جذب می کند.

اکنون که می دانید قراردادهای زمین چگونه کار می کنند، وقت آن است که تصمیم بگیرید که آیا یکی برای شما مناسب است یا خیر. در حالی که ممکن است مزایای قرارداد زمین برای خریداران خاص وجود داشته باشد، اما به طور بالقوه جنبه های منفی قابل توجهی نیز وجود دارد. این مهم است که همه طرفین قرارداد زمین بالقوه از مزایا و خطرات موجود کاملاً آگاه باشند.

وقتی به سرمایه گذاری در املاک فکر می کنید، خرید ملک سرمایه گذاری و اجاره آن ممکن است اولین چیزی باشد که به آن فکر می کنید – و در حالی که این یک گزینه قابل دوام است، از نظر همه گزینه های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات تنها یک قطره در اقیانوس است. در اختیار شما

نسبت هزینه مسکن شما که به عنوان نسبت خانه به درآمد یا نسبت مسکن نیز شناخته می شود، شاخص مفیدی است برای اینکه ببینید چقدر می توانید برای یک خانه هزینه کنید. وام دهنده شما از آن در هنگام پذیره نویسی وام مسکن شما استفاده خواهد کرد . این راهنما بیان می‌کند که چیست، چگونه آن را محاسبه کنید و چه معنایی برای شما دارد.

ملک به دلایل مختلفی در حراجی فروخته و خریداری می شود و این حراج ها اغلب به صورت آنلاین انجام می شود. در حراج آنلاین، تمام مناقصه ها از طریق اینترنت انجام می شود. هنگامی که در یک حراج آنلاین شرکت می کنید، می توانید تصاویر ملک را مشاهده کنید و از راحتی روی مبل خود پیشنهاد دهید. این معمولاً از طریق وب سایت های حراج انجام می شود. مزایده‌ها گاهی اوقات در سایت‌هایی که توسط دولت اداره می‌شوند، جایی که خانه‌های توقیف شده فروخته می‌شوند، برگزار می‌شود.

هنگامی که مالک ملک تمام یا بخشی از ساختمان را به مستاجر اجاره می دهد، مالک این خطر را متحمل می شود که مستاجر ممکن است ناخواسته حادثه ای ایجاد کند که به شخصی که از ملک بازدید می کند آسیب برساند. شخص زیان دیده ممکن است با شکایت از مستاجر و صاحبخانه برای جبران خسارت به دنبال جبران خسارت باشد.

هنگامی که مالک ملک تمام یا بخشی از ساختمان را به مستاجر اجاره می دهد، مالک این خطر را متحمل می شود که مستاجر ممکن است ناخواسته حادثه ای ایجاد کند که به شخصی که از ملک بازدید می کند آسیب برساند. شخص زیان دیده ممکن است با شکایت از مستاجر و صاحبخانه برای جبران خسارت به دنبال جبران خسارت باشد.