نوین یابان

مجله سرگرمی,مطالب جالب روز دنیا,سایت سرگرمی,مطالب جدید روز

منو اجتماعی

کوییک بخرم یا شاهین؟ مقایسه شاهین با کوییک اتومات

ترفند های زندگی

اگر هنگام خرید خودرو بین دو گزینه کوییک و یا شاهین مردد هستید، بدانید که باید فاکتورهایی مانند طراحی، ایمنی، امکانات و… را درنظر داشته باشید. ما نیز به عنوان اعضای مجله اینترنتی آسمونی، به کمک این مطلب تصمیم گیری را برای شما ساده کرده­ایم. بنابراین اگر شما نیز سوالات مختلفی اعم از «کوییک بخرم یا شاهین؟ مقایسه شاهین با کوییک ما را به چه نتایجی می‌رساند؟» و… دارید، بدانید که پاسخ سوال شما در این مطلب نهفته است. پس تا انت‌ها ما را همراهی کنید تا شما را برای گرفتن بهترین تصمیم راهنمایی کنیم.

برای مقایسه شاهین و کوییک به چه فاکتور‌هایی توجه کنم؟

برای افرادی که بین خرید شاهین و کوییک مردد هستند، در این قسمت توضیحات کاملی درباره هردو خودرو آورده­ایم. این دو خودرو را از جهات زیر می‌توان مقایسه کرد:

  • طراحی: کوییک را می‌توان نسخه توسعه یافته هاچبک از نظر طراحی درنظر گرفت. برخی المان‌های این خودرو بخصوص برای قشر جوان، جذاب هستند. با این حال نمی‌توان از قدیمی بودن پلت فرم آن نیز چشم پوشی کرد. اما شاهین دارای یک پلت فرم آپدیت‌تر بوده و چهره‌ای سراسر هماهنگ از خود به نمایش می‌گذارد.
  • امکانات رفاهی: هم شاهین و هم کوییک از نظر امکانات رفاهی نسبت به تولیدات قدیمی‌تر ساپیا بهتر هستند. اما باید این حقیقت را پذیرفت که در این بخش هم دست برتر را شاهین داراست. آن هم بدلیل وجود مواردی مانند سانروف، سیستم تهویه مطبوع حرفه ای، سنسور نور و… . کوییک تنها از نظر برخورداری از کروز کنترل نسبت به شاهین دارای برتری است.
  • ایمنی: شاهین و کوییک از نظر امکانات ایمنی، خیلی محصول متمایز و خاصی نیستند. به طوری که به وجود حداقل امکانات رفاهی در این محصولات ساپیا باید قناعت کرد. با این حال بازهم می‌توان ادعا کرد که شاهین از نظر ایمنی گزینه بهتری است. آن هم بدلیل وجود امکاناتی مانند ترمز‌های دیسکی محور عقب، ترمز کمکی، کمربند‌های ایمنی پیش کشنده و…
مقاله دیگر :   تبلیغات و انواع روشهای آن

بالاخره شاهین یا کوییک؟ مسئله این است!

در بخش قبل این دو خودرو را از جهات مختلف با هم مقایسه کردیم. خودتان دیدید که شاهین در بسیاری از موارد دست بالا را داراست. اما این را باید بدانید که برای خرید یک خودرو از بین این دو گزینه، باید به توان مالی خود هم توجه کنید. قیمت شاهین نسبت به کوییک بیشتر است. به طوری که برای خرید شاهین از بازار، باید حدود ۳۵ درصد نسبت به کوییک هزینه کنید. به بیان بهتر، برتری‌هایی که شاهین نسبت به کوییک دارد، رایگان نیستند.