نوین یابان

مجله سرگرمی,مطالب جالب روز دنیا,سایت سرگرمی,مطالب جدید روز

منو اجتماعی

آموزش بررسی نتایج لاتاری گرین کارت

ترفند های زندگی

شش ماه بعد از پایان مهلت ثبت نام در لاتاری، افراد به دنبال پیگیری نتایج می‌روند. اما نمی‌دانند که از چه طریق قرار است این نتایج دراختیار آن‌ها قرار گیرد. آیا قرار است که پیامک یا ایمیلی برای ما ارسال شود؟ آیا سایت خاصی در این مسیر به ما کمک می‌کند؟ آیا باید به مرجع رسمی برگزار کننده قرعه کشی لاتاری و سایت آن مراجعه کنیم. در این مطلب قرار است درباره آموزش بررسی نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا برای شما صحبت کنیم. اگر شما هم به دنبال اطلاع از برنده لاتاری شدن و یا نشدن خود هستید، این مطلب برای شماست. پس تا انت‌ها با ما همراه باشید.

پیگیری نتایج لاتاری از طریق مرجع رسمی

همین ابتدای کار به شما این را می‌گوییم که بعد از اعلام نتایج لاتاری، هیچ ایمیل و یا پیامکی برای شما ارسال نمی‌شود. بنابراین باید خودتان از طریق مرجع رسمی این رویداد باید نتایج را پیگیری کنید. برای این کار باید به وب سایت dvprogram. state. gov بروید. در این سایت باید به قسمت check status بروید و اطلاعات شخصی خودتان مانند نام خانوادگی و تاریخ تولد را وارد کنید. البته سال تولد باید به میلادی وارد شود. سپس می‌توانید نتیجه ثبت نام خود در قرعه کشی لاتاری را پیگیری کنید. اما صبر کنید. نیازی نیست این گام نسبتا پیچیده را بردارید. ما راه بهتری برای پیگیری نتایج لاتاری قرار است به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

کارت سبز؛ بهترین گزینه برای بررسی نتایج گرین کارت

اگر به دنبال راهی راحت برای پیگیری نتایج گرین کارت آمریکا هستید، به شما تبریک می‌گوییم. نیازی نیست که به سراغ سایت‌های خارجی، بخصوص سایت انگلیسی زبان مرجع برگزار کننده لاتاری بروید. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت ما بی‌دردسر از نتایج لاتاری مطلع شوید. البته که خدمات ما در زمینه مهاجرت به کشور‌های آمریکا و کانادا، بیشتر از این حرف‌ها هستند. شما عزیزان می‌توانید برای گرفتن انواع ویزا و سایر خدمات مهاجرتی، روی دانش و تجربه کارشناسان حرفه‌ای ما حساب باز کنید. در ادامه توضیحات کاملی را درباره زمان اعلام نتایج لاتاری خواهیم داد.

مقاله دیگر :   از کجا بفهمیم کاشت مو موفقیت‌آمیز بوده است؟

چه زمانی نتایج لاتاری اعلام می‌شوند.

این سوالی پرتکرار درمیان شرکت کنندگان لاتاری است. این را بدانید که بعد از پایان ثبت نام لاتاری، باید شش ماه صبر کنید. لاتاری سال ۲۰۲۵، قرار است در تاریخ ۴ می‌۲۰۲۴؛ یعنی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ نتایجش اعلام شود. احتمالا بعد از سی سپتامبر سال ۲۰۲۴ باید انتظار این را داشته باشید که برای مصاحبه دعوت شوید.