نوین یابان

مجله سرگرمی,مطالب جالب روز دنیا,سایت سرگرمی,مطالب جدید روز

منو اجتماعی

همه آنچیزی که در مورد نفقه،مهریه و حضانت باید بدانید

برگزیده

پایان نامه حقوق

دلایل رد تعدیل مهریه.درخواست تعدیل مهریه ، هم از جانب زوج و هم از جانب زوجه امکان پذیر می‌ باشد ، اما در برخی موارد این درخواست بنا بر علل مختلفی ، پذیرفته نمی شود یا به عبارت دیگر ، درخواست تعدیل مهریه ( چه از جانب زوج و چه از جانب زوجه ) ، شرایط لازم را ندارد و به همین علت ، رد می شود
اجرت المثل زن شاغل :به تبع میان بانویی که خانه دار است با خانمی که شاغل است ، در خصوص اجرت المثل تفاوت هایی می باشد . زن خانه دار از آن جایی که اکثر وقت خود را در خانه است و مشغول به انجام دادن کار های منزل می باشد ، در مقایسه با زن شاغل که تقریبا نیمی از وقت خود را در خانه نیست ، اجرت المثل بیش تری دریافت می کند .
موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، با بیش تر از دوازده سال سابقه درخشان در زمینه مسائل حوزه خانواده ، آماده ارائه خدماتی مثل مشاوره حقوقی ، قبول وکالت ، و … به عموم مردم می باشد .
وکیل طلاق توافقی مشهور تمام مراحل را به بهترین نحو و در کم ترین زمان ممکن ، طی خواهد کرد و درنهایت زوجین به نتیجه مطلوب خود ، خواهند رسید .
وکیل حضانت به شما کمک می‌کند که بهترین دادخواست را تنظیم کنید. از طرفی قوانین دادگاه‌های خانواده مدام دستخوش تغییر می‌شود و وکلایی که در این زمینه تجربه دارند..
اجرت المثل زن خانه دار : بسیاری از امور منزل را مرسوم است که زوجه انجام دهد ، اموری از قبیل : آشپزی کردن ، نظافت ، و …. . به تبع در صورتی که زن خانه دار باشد ، ممکن است تمام امور منزل را خود انجام دهد . حال با آن که انجام دادن این امور ، تکلیفی برای زن نیست . و به همین سبب زن می تواند در شرایط به خصوصی ، اجرت المثل ایام زناشویی را از زوج مطالبه کند .
وکیل طلاق توافقی می‌تواند کار شما را به‌جای چند ماه و حتی یک سال در عرض چهل تا شصت روز انجام دهد.موسسه تهران طلاق با مشاوره رایگان پاسخگوی سوالات حقوقی شما
وکیل طلاق توافقی می‌تواند کار شما را به‌جای چند ماه و حتی یک سال در عرض چهل تا شصت روز انجام دهد.موسسه تهران طلاق با مشاوره رایگان پاسخگوی سوالات حقوقی شما
حضانت فرزند بالای ۱۸ سال:دختر ( ۹ سال کامل قمری ) و پسر ( ۱۵ سال کامل قمری ) به سن بلوغ رسیدند ، در این صورت خود فرزند تعیین خواهد کرد که تمایل دارد از این پس ، با کدام یکی از والدین زندگی کند . در نتیجه ، همان طور که ذکر شد ، این خود فرزند خواهد بود که در این خصوص ، تصمیم خواهد گرفت ، چرا که از سنت حضانت خارج شده است . ( حضانت فرزند بالای ۱۸ سال ) .
آیا برای مهریه حکم جلب صادر می شود ؟ این امر ، سوالی پر‌ تکرار در این خصوص می باشد ، که با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا ، آیا باز هم برای مهریه حکم جلب صادر می شود ؟
آیا طلا جزء مهریه حساب می شود ؟جهت دریافت پاسخ این سوال و سوال های مشابه با موسسه تهران طلاق تماس بگیر و از مشاوره رایگان استفاده کنید.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای با سابقه ای درخشان است که آماده ارائه انواع خدمات در زمینه حقوق خانواده ( همچون : مهریه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، طلاق و جدایی زوجین ، نفقه ،  و … ) می باشد . این موسسه حقوقی معتبر ، دارای بیش تر از پنج هزار پرونده موفق در زمینه حقوق خانواده ، است .
وکلای موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، در زمینه طلاق و مهریه سال ها فعالیت کردند و از تجربه و دانش کافی در این خصوص برخوردار می باشند .
چند بار می توان تعدیل مهریه داد ؟ واژه تعدیل در لغت در واقع از (( عدل )) گرفته شده است ، و به عبارتی به هماهنگی بین حقوق با انصاف ، اطلاق می شود . قانون گذار در خصوص تعدیل مهریه ، تعریف دقیقی ذکر نکرده است ، اما می توان گفت که تعدیل مهریه عبارت است از : هماهنگ کردن مهریه بر اساس عدالت .
حضانت فرزند بدون طلاق ،بر طبق قانون به طور کلی حضانت فرزند بر عهده پدر و مادر می باشد ( حضانت فرزند در واقع حق و تکلیف والدین است ) ، و به همین سبب هر دو آن ها مسئول حضانت فرزند می باشند .
برای اجرا گذاشتن مهریه چقدر پول لازمه ؟مهریه ، یکی از آثار مالی ازدواج است که با انعقاد عقد نکاح ، زوج متعهد می شود که هر زمان که زوجه تمایل داشته باشد ، به زوجه بپردازد .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، دارای کادری حرفه ای و زبده از وکلا و مشاورین حقوقی متخصص و با تجربه می باشد ، که در زمینه حضانت از فرزند و شرایط سلب حضانت و دیگر مسائل حقوق خانواده ، سال ها فعالیت کرده و می کنند . به طوری که می توان امور خود را به وکلای این موسسه حقوقی پر مخاطب با خاطر آسوده  سپرد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، از پر مخاطب ترین و معتبر ترین موسسه های حقوقی تهران ، می باشد که در زمینه مسائل حقوق خانواده ( مثل : نفقه ، حضانت از فرزند ، مهریه ، طلاق و انواع آن ، اجرت المثل ایام زوجیت ، و … ) خدمات بی شماری را ارائه می دهد . افراد می توانند با خاطر آسوده مسائل حقوقی خود را ، به این موسسه حقوقی معروف بسپارند .
پرسش و پاسخ طلاق در دوران عقد. یکی از مسائلی که ممکن است پس از عقد پیش بیاید ، تغییر رفتار یکی از زوجین می باشد .
حضانت یعنی چه ؟حضانت ، در واقع به معنای پرورش و نگهداری کردن از فرزند یا فرزندان ، می باشد . از جمله مهم ترین دغدغه های والدین ، تربیت و نگهداری کردن از فرزندشان پس از متولد شدن می باشد و به تبع ، این مسئله در هنگام طلاق و جدایی ، تبدیل به مسئله ای مهم و قابل بحث خواهد شد
آیا‌ ماشینی که با برگ سبز فروخته شود برای طلب مهریه توقیف کرد ؟ از آن جایی که برگ سبز خودرو در واقع همان سند رسمی می باشد ، بنابراین اگر برگ سبز خودرو به نام زوج باشد ، زوجه می تواند خودرو مذکور را توقیف کند چون مالک آن زوج است  .
حکم جلب در جرایم مالی مخصوصا در مطالبه مهریه مجازات نیست بلکه فقط اعمال فشاری ‏است برای پرداخت دین و به دلیل آنکه مطالبه مهریه یک دعوای حقوقی میباشد.تهران طلاق جهت دریافت مشاوره رایگان در خدمت شما می باشد.
در انواع طرق عقد چه به صورت موقت و چه دائم و یا اینکه آیا مهریه عندالمطالبه است و یا عندالاستطاعه مهریه از طرف زن قابل مطالبه میباشد ولی این نکته حائز اهمیت است که در مهریه عندالاستطاعه توانایی مالی زوج برای پرداخت مهریه باید اثبات شود.
موسسه حقوقی درخشان و با سابقه تهران طلاق ، دارای وکلایی برتر و با تجربه می باشد ، که می تواند در مورد تمام مسائل حقوق خانواده ، به افراد خدماتی ارائه دهد .
وکیل متخصص نفقه تهران طلاق ، از معروف ترین و برترین وکلای تهران می باشند که ، دارای پرونده های متعدد و موفقی در زمینه مسائل موجود در حقوق خانواده ، هستند . افراد می توانند مسائل حقوقی خود را با خاطر آسوده ، به این موسسه حقوقی بسپارند .
وکلای موفق و متخصص موسسه حقوقی تهران طلاق ، از زبده ترین وکلای تهران می باشند . و افراد می توانند با خاطر آسوده امور خود را ( اموری مثل : حضانت ، طلاق ، مهریه ، و … ) به وکلای این موسسه حقوقی معروف بسپارند .
اجرت المثل زن شاغل :به تبع میان بانویی که خانه دار است با خانمی که شاغل است ، در خصوص اجرت المثل تفاوت هایی می باشد . زن خانه دار از آن جایی که اکثر وقت خود را در خانه است و مشغول به انجام دادن کار های منزل می باشد ، در مقایسه با زن شاغل که تقریبا نیمی از وقت خود را در خانه نیست ، اجرت المثل بیش تری دریافت می کند .
مقاله دیگر :   راهنمای جامع خرید چرخ گوشت

 

گروه وکلای تهران طلاق